Відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту»:
1. "Академічна доброчесність" — це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
2. Дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками передбачає:
— посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
— дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
— надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність;
— контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;
— об’єктивне оцінювання результатів навчання.
3. Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:
— самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);
— посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
— дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
— надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації».
Академічна доброчесність (Київська МАН)
Академічна доброчесність залежить від усіх учасників освітнього процесу
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.